czwartek, 15 maja 2014

HOLA !

Witajcie!
Na pewno już widzieliście wiele blogów tego typu i zastanawiacie się po co następny? Postaram się, aby a historia była inna niż wszystkie :) Co prawda bohaterami będzie obsada serialu ,,Violetta'', ale akcja zaczyna się razem z rozpoczęciem zdjęć do trzeciego sezonu... To na razie tyle odnośnie fabuły, reszta w Prologu!
Teraz coś o mnie...
Mam na imię Weronika, chodzę do szóstej klasy szkoły podstawowej. Może już mnie znacie z innych blogów, to jest mój najstarszy (i chyba do tej pory najlepszy): KLIK. Hmm... co by tu jeszcze napisać... Jestem wielką fanką ,,Violetty'', więc dlatego te wszystkie blogi. To chyba na tyle... macie jakieś pytania? Zapraszam na mojego tt: KLIK ♥
Teraz może jeszcze o tytule bloga...
Tytuł to ,,Tu eres mi canción'' tak również nazywa się piosenka Luci Gil (którą wręcz ubóstwiam i na pewno pojawi się w historii). A oto ona:

2 komentarze:

  1. Jupiii nowy blog c::: wiem jak się nazywasz (i znam nazwisko :DDD) Czekam na prologggggg xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz ♥ Prolog na 99%dzisiaj : )

      Usuń