czwartek, 15 maja 2014

Prolog

CZYTASZ-KOMENTUJESZ-MOTYWUJESZ
________________________________________
(Prolog napisany z punktu widzenia Martiny Stoessel w pamiętniku)
Mam już prawie 18 lat, nadal gram w fantastycznym serialu pt. ,,Violetta''. Nie długo zaczynamy kręcić następny sezon. Mam wspaniałego chłopaka-Peter'a, oddanych przyjaciół z którymi widuję się również po za planem. Może trochę Ci trochę opowiem... to tak: Lodovica nie dawno zerwała ze swoim chłopakiem, teraz już są w dobrych stosunkach, ale na początku Lodo prawie wyleciała z serialu (jej chłopakiem był Tomas Goldschmidt-drugi reżyser naszego serialu) pokłóciła się z nim, a ten już zaczął namawiać Martin'a Saban'a (głównego reżysera), żeby ją wyrzucił. Teraz może Candelaria i Facundo są razem od kilku miesięcy, szczerze to mi odpowiada, bo tworzą ładną parkę. Natomiast Xabiani jest aktualnie z Mercedes, to nie bardzo mi się podoba, gdyż zostawiła ona już Pabla, Facu... boję się, że jego też skrzywdzi, a Xabi jest jednym z moich najlepszych przyjaciół. A skoro już wspomniałam o Pablo... wyjechał już dawno do Hiszpanii, ostatni raz widziałam go podczas jednego z koncertów, które zagraliśmy w jego rodzinnym kraju. Tęsknię za nim i to nawet bardzo, ale nikomu tego nie mówię, gdyby Peter się dowiedział zrobiłby mi taką awanturę... Teraz może kilka słów o mojej rodzinie... Fran został DJ i jest sławny na całą Amerykę Południową, ale mam nadzieję, że będzie rozpoznawalny na całym świecie! Bardzo ważną rolę w moim życiu odgrywają nadal moi rodzice to oni wspierają mnie we wszystkim, są moimi największymi fanami pod Słońcem ! ! !
Muszę na razie kończyć, bo mamy organizacyjne spotkanie z reżyserem... 

_________________________________________
Pam, pam, pam ! Jest prolog !
Mi się wydaje taki jakiś dziwny, ale chciałam przedstawić chociaż kilka osób (co było trudne do zrobienia słowami Tini). Mam nadzieję, że trochę się podoba : )
Na razie to tyle, idę robić stronę ,,Postacie'' ♥

3 komentarze:

  1. Proszę dodaj next,bo nie mogę się doczekać.
    Kocham to i zapraszam.
    ♥Pozdrawiam♥
    ŻYCZĘ WENY.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolalabym,zebys napisala dalej.
    Koffam to!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sorry,ale ja nie mogę się doczekać.
    TO...
    ...
    ..KIEDY BĘDZIE DALSZY CIĄG?
    Przepraszam,ale nie moge już dłuzej czekać.
    Kiedy wejdziesz do mnie? :)
    ♥Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń